بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و کیفیت درک شده. (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان سنندج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و کیفیت درک شده. (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان سنندج) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و کیفیت درک شده. (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و کیفیت درک شده. (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و کیفیت درک شده. (مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان سنندج) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و کیفیت درک شد فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان سنندج پرداخته است.جامعه آماری در این تحقیق جامعه آماری این پژوهش را مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی شهرستان سنندج تشکیل می دهند که تعداد۳۸۴ نفر در به عنوان نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران انتخاب گردیدند. از روش پرسشنامه جهت جمع آوری داده ها استفاده گردید،داده ها با برنامه های آماری در دو سطح توصیفی و استنباطی با استفاده از مدل معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شدند. پایایی پرسشنامه هابا ضریب آلفای کرونباخ محاسبه و برای پرسشنامه های اعتبار نام تجاری، وجهه نام تجاری، تمایل به خرید، کیفیت درک شده، صرفه جوییدر هزینه اطلاعات و خطر درک شده به ترتیب برابر با ۰/۸۸۴، ۰/۷۵۴، ۰/۷۲۱، ۰/۸۸۹، ۰/۷۷۴ و ۰/۷۷۹ شد. تمامی فرضیات در سطح ۰/۹۵ اطمینان تایید گردید و نتایج نشان داد، تمامی فرضیه های پژوهش مورد مطالعه در این تحقیق تایید گردید. نتایج نشان داد؛ اعتبارنام تجاری رابطه قوی تری نسبت به وجهه نام تجاری با تمایل به خرید داشته است. وجهه نام تجاری به صرفه جوی در هزینه اطلاع رسانیدر رتبه اول، خطر درک شده با تمایل به خرید در رتبه دوم، اعتبار نام تجاری با صرف جویی در هزینه اطلاعات در رتبه سوم، اعتبار نامتجاری با خطر درک شده در رتبه چهارم، وجهه نام تجاری با کیفیت درک شده در رتبه پنجم، اعتبار نام تجاری با کیفیت درک شده دررتبه ششم، کیفیت درک شده با تمایل به خرید در رتبه هفتم، وجهه نام تجاری با خطر درک شده در رتبه هشتم و نهایتاً کیفیت درکشده با تمایل به خرید در رتبه نهم و آخر قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.