بررسی عوامل مؤثر بروفاداری مشتری در خرده فروشی های آنلاین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت کاله آمل)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل مؤثر بروفاداری مشتری در خرده فروشی های آنلاین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت کاله آمل) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بروفاداری مشتری در خرده فروشی های آنلاین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت کاله آمل) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بروفاداری مشتری در خرده فروشی های آنلاین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت کاله آمل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بروفاداری مشتری در خرده فروشی های آنلاین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت کاله آمل) :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
بررسی و شناسایی رفتار مشتریان و ارائه ی خدمات با توجه به نیاز مشتریان می تواند باعث توسعه بازاریابی گردد. از طرفی عدم اعتماد یکیاز بزرگترین موانع بازدارنده ی تجارت آنلاین بین خریداران و فروشندگان می باشد. لذا این مطالعه با هدف بررسی عوامل تاثیرگذار بروفاداری مشتریان آنلاین صورت گرفته است. نوع تحقیق حاضر بر اساس هدف کاربردی و بر اساس نحوه گرد آوری داده توصیفی_پیمایشیمی باشد. روش گردآوری داده ها ترکیبی از روش میدانی و کتابخانه ای به کمک ابزار پرسشنامه می باشد. نتایج نشان می دهد که اولا،فرضیه های تحقیق مورد تائید قرارگرفته است و ثانیا، فاکتورهای بازاریابی قابل کنترل آنلاین، بیشترین تاثیر را در ایجاد رضایت و اعتمادداشته و نهایتا اعتماد نیز بیشترین تاثیر را بر وفادار ماندن مشتری و تکرار خرید مجدد می گذارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.