بررسی رابطه توانمند سازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه توانمند سازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه توانمند سازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه توانمند سازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه توانمند سازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف «بررسی رابطه توانمند سازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهایدرخشان استان تهران» با استفاده از روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی انجام شده است. جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه مدیران مدارس استعدادهای درخشان استا تهران در سال ۱۳۹۴ – ۱۳۹۳بودند که بر اساس آخرین آمار و اطلاعات موجود ۳۶۰ نفر بودند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران۱۸۶ نفر تعیین گردید. روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده استفاده شده است. به منظور سنجشمتغیرهای مورد استفاده در پژوهش از دو پرسشنامه توانمند سازی مدیران با کیفیت خدمات استفاده گردید.درتوانمندسازی از پرسشنامه ۱۵ گویه ای اسپریتزر (۱۹۹۵) ودر کیفیت خدمات از پرسشنامه ۲۱ گویه ایسرکوال (۱۹۸۶) استفاده شده است. روایی محتوایی پرسشنامه ها مورد تأیید متخصصان قرار گرفته است.پایایی پرسشنامه ها بر اساس ضریب آلفای کرونباخ، پرسشنامه توانمند سازی مدیران (۰/۸۳)؛ کیفیتخدمات (۰/۸۶) برآورد گردید. برای تجزیه و تحلیل از روش های آماری توصیفی و آمار استنباطی (همبستگیپیرسون و رگرسیون گام به گام) استفاده شد. یافعه های پژوهش نشان داد که بین توانمندسازی و تمامیابعاد آن- احساس معناداری، احساس شایستگی احساس خودمختاری احساس موثربود احساس اعتماد -با کیفیت خدمات رابطه مثب و معناداری وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که سهبعد توانمندسازی احساس اعتماد احساس معناداری و احساس خود مختاری- توانایی پیش بینی کیفیت – خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران را دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.