شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت هوشمندی رقابتی با استفاده ازTOPSISگروهی فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت هوشمندی رقابتی با استفاده ازTOPSISگروهی فازی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت هوشمندی رقابتی با استفاده ازTOPSISگروهی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت هوشمندی رقابتی با استفاده ازTOPSISگروهی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت هوشمندی رقابتی با استفاده ازTOPSISگروهی فازی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

دنیای امروزی دنیایی پیچیده و پر از تغییرات است، به گونه ای که آینده در آن غیر قابل پیش ینی می باشد. محیط کسب و کار امروزی نیز محیطی پیچیده و رقابتی است که در آن رقابت در گستره جهانی صورت می گیرد در این میان، شرکتهایی قادر به بهره برداری از فرصتها خواهند بود که به مباحث رقابتی سازمان و سلایق در حال تعییر مشتریان دقت کنند. هوشمندی رقابتی که مبحثی جدید در مدیریت به حساب می آید به عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک به شمار میرود که برای سازمان میتواند ایجاد مزیت رقابتی نماید، هوشمندی رقابتی با تأکید بر جمعآوری هدفمند اطلاعات رقابتی، زمینهساز تصمیمگیریهای راهبردی نیز میباشد. در این مقاله بر آنیم تا ابتدا به معرفی مفهوم و کلیاتی از هوش رقابتی پرداخته و سپس عوامل موفقیت هوش رقابتی در صنایع الکترونیک را با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی شناسایی و رتبه بندی کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.