نقش قرار گاه های رفتاری در ارتقاء تعاملات اجتماعی در مجتمع های تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش قرار گاه های رفتاری در ارتقاء تعاملات اجتماعی در مجتمع های تجاری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش قرار گاه های رفتاری در ارتقاء تعاملات اجتماعی در مجتمع های تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش قرار گاه های رفتاری در ارتقاء تعاملات اجتماعی در مجتمع های تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش قرار گاه های رفتاری در ارتقاء تعاملات اجتماعی در مجتمع های تجاری :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در کشورهای در حال توسعه با توجه به گسترش جمعیت و ارتقاء تکنولوژی نسبت تعاملات فیزیکی افراد به صورت چشم گیری کاهش یافته و افراد رو به فضای مجازی جهت تعاملات اجتماعی اورده اند. این امر ضربه جبران ناپذیری به بدنه جامعه وارد می کند. میزان موفقیت فضاهای شهری با میزان استفاده از ان فضا و حضور انسان رابطه دو سویه ای دارند و بریکدیگر تاثیرگذار هستند. از این رو یکی از مهم ترین فضاهای شهری که افراد جهت خرید و اوقات فراغت به آن رجوع می کنند، مجتمع های تجاری می باشد، مجتمع های تجاری مدرن نیز از قالب خطی و بازاری جهت تعامل و راحتی بیشتر افراد در یک مکان به صورت متمرکز طراحی و ارایه گردیده است که هدف اصلی آن متمرکز کردن افراد در یک مکان و ایجاد و تقویت قرارگاه های رفتاری جهت تعاملات اجتماعی می باشد. در پژوهش حاضر تلاش گردیده با روش مطالعات کتابخانه ای و بررسی اسناد مدارک موجود در وهله اول به نظریه های مرتبط به نقش قرارگاه های رفتاری در ارتقاء تعاملات اجتماعی در مجتمع های تجاری بپردازیم. ونهایتا به خلق فضاها با عملکردهای جدید در درون مجتمع های تجاری(پاتوق موسیقی، فضاهای نمایشگاهی، فضاهای بازی فضاهای سبز، کارگاه هنر) پرداخته خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.