طراحی مدل تخصیص ترافیک بین اتوبانهاوجاده های اصلی برون شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل تخصیص ترافیک بین اتوبانهاوجاده های اصلی برون شهری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل تخصیص ترافیک بین اتوبانهاوجاده های اصلی برون شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل تخصیص ترافیک بین اتوبانهاوجاده های اصلی برون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل تخصیص ترافیک بین اتوبانهاوجاده های اصلی برون شهری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

حم ل ونقل بین شهری تفاوت های اساسی با حم لونقل شهری دارد. بامطالعه بر روی نحوه تخصیص ترافیک در راه های کشور و بررسی رفتار رانندگان به این موضوع پی برده شد که ویژگی ها و مشخصات مسیر دارای اهمیت زیادی در انتخاب مسیر هستند. این موضوع باعث شد که در انجام این مقاله مدل های دارای توابع مطلوبیت در نظر گرفته شود و ازآنجاکه مدل های لوجیت معروف ترین و کاراترین نمونه از مدل های دارای ساختار تابع مطلوبیت هستند برای انجام این پژوهش انتخاب شدند. موضوع دیگری که در طراحی مدل تخصیص بین اتوبان و جاده اهمیت داشت، نقش نوع وسیله نقلیه در انتخاب مسیر بود. لذا محقق بر آن شد تا علاوه بر توجه به نحوه انتخاب مسیر، تأثیر انتخاب وسیله نقلیه را نیز در انتخاب مسیر در نظر بگیرد، که نتیجه آن ساخت مدل مرحله ای و همزمان انتخاب وسیله نقلیه مسیر است. پس از انتخاب محور موردمطالعه و طراحی فرم آمارگیری اقدام به آمارگیری در محل شد و سپس اقدام به ساخت مدل گردید. مقایسه نتایج نشان داد که مدل های مرحله ای که در آن ابتدا وسیله نقلیه و در مرحله دوم مسیر انتخاب م یشود با شرایط ایران سازگاری بیشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.