مدیریت منسجم خدمات بانکی و رضایت مشتری موردی کاوی:بانک ملت حافظ شهرکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت منسجم خدمات بانکی و رضایت مشتری موردی کاوی:بانک ملت حافظ شهرکرد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت منسجم خدمات بانکی و رضایت مشتری موردی کاوی:بانک ملت حافظ شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت منسجم خدمات بانکی و رضایت مشتری موردی کاوی:بانک ملت حافظ شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت منسجم خدمات بانکی و رضایت مشتری موردی کاوی:بانک ملت حافظ شهرکرد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

اهمیت رضایت مشتری و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر آن در سازمان های خدماتی و بویژه بانک ها کاملا واضح و روشن بوده حتی می توان گفت که بقا و حیات این سازمان ها در گرو افزایش رضایتمندی مشتریان می باشد . در این مقاله رابطه بین عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بانکی ۸Ps و رضایت مشتریان در بانک ملت شعبه حافظ شهرکرد مورد بررسی قرارگرفته است جامعه آماری ایب تحقیق تمامی مشتریان اعتباری بانک ملت شعبه حافظ شهرکرد بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و ابزار پرسشنامه مورد مطالعه قرار گرفته است. تعداد ۰۳۳ پرسشنامه جمع آوری گردید روش تجزیه و تحلیل اطلاعات نیزضریب همبستگی پیرسون می باشد. نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که بین عناصر الگوی مدیریت منسحجم خدمات بانکی یعنی خدمات اعتباری ، قیمت و سایر هزینه های خدمات اعتباری ، بهره وری و کیفیت خدمات اعتباری، مکان و زمان ارائه خدمات اعتباری ، فرآیندهای اعتباری ، کارکنان بخش اعتباری ، شواهد فیزیکی و ترفیع و آموزش خدمات اعتباری و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.