مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک ومتوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک ومتوسط دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک ومتوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک ومتوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک ومتوسط :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در بحث مدیریت دانش می توانیم بیان کنیم که فعالیت هایی در زمینه ایجاد دانش اعتبار بخشی و نمایش و عرضه دانش، اشاعه دانش وفعالیت های بهره گیری از آن تقسیم بندی نمود.مدیریت دانش سازمانی در جهان دانش مدار امروز رمز کامیابی و پیشگامی است . منشأتشکیل دانش داده ها رشته واقعیت های عینی و مجرد در مورد رویدادها هستند به این ترتیب زمان انجام یک د اده معامله و مبلغ پرداختشده هر یک به تنهایی داده ای در مورد این رویداد به شمار می آیند . مدیریت دانش یعنی فرآیند استفاده خلاق و مؤثر و کارآمد از کلیه دانش و اطلاعات در دسترس سازمان به نفع مشتری و در نتیجه به سود خود سازمان و یا به عبارت دیگر فرآیند تبدیل دانش ضمنی بهدانش کاربردی است . به این ترتیب ملاحظه می شود که دانش دارای فکری است که از دارایی های سنتی سرمایه ای مهم تر خواهد بود.برای بدست آوردن توان تبدیل دانش به مزیت رقابتی سازمان ها بایستی محیطی فرهنگی به وجود آورند که در آن دانش واطلاعات تسهیم و مدیریت شود و مورد استفاده قرار گیرد این مقاله سعی دارد که ضمن بررسی مفاهیم و کاربردهای مدیریت دانش، نقش و تاثیر آن بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار در کسب و کارهای کوچک و متوسط را مورد کنکاش قراردهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.