رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان موردمطالعاتی شرکت بیمه آرمان شهرتهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان موردمطالعاتی شرکت بیمه آرمان شهرتهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان موردمطالعاتی شرکت بیمه آرمان شهرتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان موردمطالعاتی شرکت بیمه آرمان شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان موردمطالعاتی شرکت بیمه آرمان شهرتهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

موضوع این پژوهش رتبه بندی عوامل موثربروفاداری مشتریان درصنعت بیمه می باشد براساس فرمول کوکران تعداد ۹۶ نفربعنوان نمونه انتخاب شدند بدین منظور پرسشنامه محقق ساخته را دراختیار ۹۶نفر ازمشتریان بیمه ارمان قراردادیم برای تعیین شاخص های وفاداری ازروش دلفی استفاده نموده ایم و بعدازتعیین شاخصها باستفاده ازپرسشنامه مقایسات زوجی و انتروپی شانون به اولویت بندی شاخصهای وفاداری مشتریان پرداختیم به منظور بررسی امار توصیفی ازنرم افزار SPSS و برای محاسبات دلفی مقایسات زوجی و انتروپی ازنرم افزار اکسل استفاده شده است تمامی مراحل کدگذاری ثبت داده و محاسبات اماری بوسیله کامپیوتر و بااستفاده ازنرم افزارهای SPSS و اکسل انجام گرفته است نتایج نشان داد که رتبه بندی حاصل ازمقایسات زوجی با رتبه بندی حاصل ازانتروپی شانون دارای تفاوت می باشند به منظور رتبه بندی نهایی این شاخص ها ازترکیب دورتبه بندی استفاده شده است که رتبه بندی به شرح زیر است: هزینه جابجایی ارزش مالی درک شده قابلیت اعتمادنگرش نسبی سفارشی سازی ویژگیهای فیزیکی شعبه تعهدعاطفی یکپارچگی افراد رضایتمندی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.