تاثیرتجربه برندآنلاین و رضایت برنیات رفتاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرتجربه برندآنلاین و رضایت برنیات رفتاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرتجربه برندآنلاین و رضایت برنیات رفتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرتجربه برندآنلاین و رضایت برنیات رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرتجربه برندآنلاین و رضایت برنیات رفتاری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش نخست نگرش کلی درخصوص نیات رفتاری ارایه میدهد سپس برمبنای مدل یافت شده متغیرهای مهم جهت مطالعه دریکی ازسایت های خرید انلاین استخراج گشته است نظر به اینکه سایت خرید انلاین دیجی کالا برای مطالعه موردی انتخاب شده است ۷۰۰پرسشنامه توزیع شد که ازآن تعداد ۳۹۰پرسشنامه قابل قبول بودند برمبنای اطلاعات موجود نخست آمار توصیفی که شامل توزیع فراوانی و درصد فراوانی جنسیت سن و تحصیلات پرسش شوندگان است گزارش گردید سپس اماراستنباطی مربوط به متغیرها بااستفاده ازمدل رگرسیون چندگانه سلسله مراتبی به منظور پیشگویی رابطه ها به کارگرفته میشود دراین بخش ازگزارش به بررسی تحلیل فرضیه ها براساس نتایج بدست آمده ازنرم افزار لیزرل پرداخته میشود که جز اهداف پژوهش به شمار میروند بنابراین فرضیات تجربه برندانلاین بررضایت رضایت برنیات رفتاری تاثیرمثبت و معناداری دارد اما تجربه برند انلاین برنیات رفتاری تاثیر مثبت و معنادار ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.