تاثیر احساسات و شهرت برند برتجربه برندآنلاین موردمطالعاتی: سایت خریداینترنتی دیجی کالا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر احساسات و شهرت برند برتجربه برندآنلاین موردمطالعاتی: سایت خریداینترنتی دیجی کالا دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر احساسات و شهرت برند برتجربه برندآنلاین موردمطالعاتی: سایت خریداینترنتی دیجی کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر احساسات و شهرت برند برتجربه برندآنلاین موردمطالعاتی: سایت خریداینترنتی دیجی کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر احساسات و شهرت برند برتجربه برندآنلاین موردمطالعاتی: سایت خریداینترنتی دیجی کالا :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بارشد روافزون اینترنت وفناوریهای مرتبط با آن مفهوم برندتغییر پیدا کرده است وامروزه ارزش برندهای انلاین رشدچشمگیری پیدا کرده است مهمترین عامل تاثیر گذار رویموفقیت برندهای آنلاین تعامل مکرر کاربران با برند است که درنتیجه داشتن یک تجربه مصرف مثبت ازآن برند آنلاین صورت می پذیرد درتحقیق پیشرو ما به بررسی عوامل تاثیر گذارروی تجربه برندانلاین ازسه دیدگاه پرداخته ایم درمرحله اول مفهوم برندآنلاین به عنوان بخشی ازتکنولوژی عنوان میشود و تاثیر مدل پذیرش تکنولوژی را روی تجربه برند انلاین مورد بررسی قرارخواهیم داد درقسمت بعدی مفهوم برندانلاین را ازدیدگاه بازاریابی که برندهای انلاین را به عنوان محصولات یا خدمات تکمیل شده ای درنظر میگیرند که نیازهای مشتری خاص را ازطریق تعامل درمحیطهای با واسطه کامپیوتر فراهم می کند بررسی خواهیم کرد و ازدیدگاه دیگر تاثیر احساسات مشتری را روی تجربه برند انلاین مورد بررسی قرار خواهیم داد دراین تحقیق بااستفاده ازروش توصیفی پیمایشی داده های مورد نیاز پژوهش ازطریق توزیع پرسشنامه ی ساختاریافته میان نمونه ای ۳۹۰نفری ازمشتریان سایت خرید اینترنتی دیجی کالا جمع اوری گردید تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده ازمدل معادلات ساختاری و باکمک نرم افزار لیزرل انجام شد یافته های تحقیق نشان داد تجربیات مثبت به رضایتمندی منتج میشوند همچنین اعتبار برند به عنوان مولفه ی مهمی ازاعتمادوسهولت ادراک شده استفاده برند انلاین ظاهر میشود درنهایت تاثیر احساسات برتجربه برند انلاین رابطه مثبت و معناداری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.