بررسی تأثیر فلسفه برای کودکان p4c به عنوان کل یکپارچه بر افزایش خلاقیت دانش آموزان پایه سوم مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر فلسفه برای کودکان p4c به عنوان کل یکپارچه بر افزایش خلاقیت دانش آموزان پایه سوم مقطع ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر فلسفه برای کودکان p4c به عنوان کل یکپارچه بر افزایش خلاقیت دانش آموزان پایه سوم مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر فلسفه برای کودکان p4c به عنوان کل یکپارچه بر افزایش خلاقیت دانش آموزان پایه سوم مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر فلسفه برای کودکان p4c به عنوان کل یکپارچه بر افزایش خلاقیت دانش آموزان پایه سوم مقطع ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضرکه ازنوع شبه آزمایشی است باهدف بررسی تاثیر فلسفه برای کودکان p4c به عنوان کل یکپارچه برافزایش خلاقیت دانش اموزان پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان کاشمر درسال تحصیلی ۹۳-۹۴ باطرح پیش ازمون پس ازمون باگروه آزمایشی و کنترل انجام گرفت بدین منظوردوگروه ۱۵نفری یک گروه آزمایش و یک گروه کنترل باروش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب و بااستفاده ازازمون خلاقیت ازهردوگروه پیش آزمون به عمل امد سپس گروه آزمایش به مدت ۱۰جلسه و هرجلسه ۴۵دقیقه دریک کلاس درس که برای این منظور درنظر گرفته شده بود تحت اموزش فلسفه برای کودکان p4c به عنوان کل یکپارچه و روش کلاسداری به شیوه حلقه کندوکاو community of inquiry و ازداستانهای فکری کتابهای کلیله و دمنه مثنوی معنوی بهارستان جامی و داستانهای فکری مرتضی خسرونژاد بهره گرفته شد این اموزش باهدف افزایش تفکر تاملی و خردورزی دراجتماع پژوهشی صورت گرفته دراین مدت گروه کنترل هیچ گونه اموزشی دریافت نکردند درادامه پس آزمون به کمک آزمون خلاقیت ازهردوگروه ازمایش و کنترل به عمل آمد برای بررسی مقایسه میانگین نمرات پیش ازمون و پس ازمون دوگروه ازازمون داده ها بااستفاده ازتحلیل مقایسه میانگین t-test استفاده شد نتایج این پژوهش نشان داد فلسفه برای کودکان p4cبه عنوان کل یکپارچه برافزایش خلاقیت دانش آموزان پایه سوم مقطع ابتدایی تاثیر معنی داری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.