بررسی تأثیر سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد بازاریابی بین الملل شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد بازاریابی بین الملل شرکت ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد بازاریابی بین الملل شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد بازاریابی بین الملل شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد بازاریابی بین الملل شرکت ها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این مطالعه به بررسی تأثیر سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد بازاریابی بین الملل شرکت ها پرداخته است. مطالعات نظری این تحقیق به صورت کتابخانه ای و از طریق مقالات، کتاب ها، مجلات و سایت های معتبر جمع آوری گشته است. در این تحقیق ازپرسشنامه محقق ساخته برای سنجش دیدگاه مدیران استفاده شد. این پرسشنامه بعد از تأیید اعتبار و روایی آن در اختیار نمونه آماری مطالعه قرار داده شد. جامعه آماری مطالعه شامل مدیران بازاریابی شرکت های صنعتی شهر تهران بوده است که تعداد آنها ۰۶۴ نفر بوده است. حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی مورگان تعیین شده است و در انتخاب نمونه ها از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفیاستفاده شد. با توجه به جدول کرجسی و مورگان تعداد ۰۱۴ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. این تعداد به صورت خوشه ای تصادفی مورد انتخاب قرار گرفتند. به این صورت که شرکت های مختلف صنعتی به عنوان خوشه ها انتخاب شدند و در داخل آنها مدیران بخش های بازاریابی به صورت تصادفی انتخاب شدند. نتایج نشان داد که استقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر عملکرد بازاریابی، سهم بازار، وفاداری مشتریان و رضایت کارکنان تدثیر معنی دار داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.