مقاله مدیریت TQM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدیریت TQM دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت TQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت TQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت TQM :

مأموریت یک صاحب نصف آن است که بر فقر چیره شود، جامعه را در کلیت آن از تهیدستی و فقر رهایی بخشد و برای آن ثروت بیافریند. داد و ستد و تولید تنها به این معنی نیست که فروشگاه ها و کارخانه های یک مؤسسه فنی و پر مایه شود. همه جامعه باید پرثروت و غنی گردد و جامعه برای ثروت خود به پویایی و سرزندگی بازرگانی و صنعت نیاز دارد. تنها در پرتو چنین اوضاعی است که بازرگانیها و کارخانه ها به راستی فزونی می یابند و نیک فرجام می شوند.
می توان با پیروی از سلسله مراتب عمل در مدیریت کیفیت جامع(T.Q.M) شرکت را به صورت یک کارتل بین المللی درآورد.
(کارتل: در صورتی که چند شرکت دارای فعالیت مشابه خواهند در سطح ملی یا بین المللی فعالیت نمایند، در عین حال که هر یک از اعضا استقلال خود را حفظ نمایند و طبق قرار داد در بعضی موارد از مقررات واحد پیروی کنند.)
• سلسله مراتب عمل در مدیریت کیفیت جامع(T.Q.M)
۱- استاندارد کردن مراحل عمل
۲- بهبود کیفیت
۳- کاهش هزینه
۴- بهبود کارایی
۵- صرف وقت کمتر
۶- قیمت پایین تر
۷- کسب اعتبار
۸- تسخیر بازار
۹- ماندگاری و پایداری در کسب و کار
برای پیشروی و بهبود در کارها می بایستی به اعتقاد من کارکنان خود را راضی نگه داشت، برای این کار می توان طبق اعتقادات(دکونوسوکی ماتسوشیتا) مدیر عامل شرکت ناسیونال عمل کرد:
۱- روسیه خدمت در صنعت
۲- روحیه انصاف و مروت
۳- روحیه همنوایی و همیاری
۴- روحیه کوشیدن برای پیشرفت
۵- روحیه همسازی با قوانین طبیعی
۶- روحیه ادب و فروتنی
۷- روحیه سپاس و حق شناسی

• محصولات و خدمات:
در مورد این محصول و هدف تولید آن و ویژگی های آن با توجه به این که قبلاً در قسمت شرح کسب و کار و اهداف شرح داده شده است، هم اکنون بحث در مورد تعهد است و مجوزهای این شرکت را آغاز می نماییم.
• برای اطمینان مشتریان و جلب نظر آنان و همچنین فروش بیشتر محصولات می توان خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه نمود به این نحوه که مثلاً تا کار کرد خودرو تا حد مثلاً ۰۰۰/۱۰ کیلومتر ۳ گارانتی تعمیرات و رفع عیب و نقص را برای خودرو ارائه داد تا هم اطمینان خاطر برای مشتریان از نظر سالم بودن خودرو فراهم گردد و هم فروش بیشتر شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.