یکپارچه سازی G2C و CRM در دستگاههای خدماتی کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
یکپارچه سازی G2C و CRM در دستگاههای خدماتی کشور دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد یکپارچه سازی G2C و CRM در دستگاههای خدماتی کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یکپارچه سازی G2C و CRM در دستگاههای خدماتی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن یکپارچه سازی G2C و CRM در دستگاههای خدماتی کشور :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
نظام اداری در هر کشور بدلیل ارتباط مستقیم و رو در رو با آحاد و لایه های مختلف اجتماع از اهمیت و اعتبار خاصی برخوردار میباشد و به دلیل اینکه حجم عظیمی از خدمات دولت از طریق کانالها و بخش های مختلف دولتی بدست شهروندان میرسد لذا برخورداری از یک نظام اداری منسجم؛ کارآمد؛ شفاف و پاسخگو همواره از دغدغه های دولتمردان و سیاستگذارانهر جامعه ای محسوب میگردد بطوریکه دولتها سعی میکنند با مطالعات علمی و تدوین قوانین و مقررات لازم و انجام اصلاحات اداری بر توانمندیهای نظام اداری خود افزوده و از نارضایتی های عمومی بکاهند. دراین مقاله به وجوه مشترک مدل G2C که ازمولفه های دولت الکترونیک میباشد با مدیریت روابط با مشتری پرداخته شده و براساس رویکردهای مشترکG2C و CRM وتوانایی هایی که پورتال های امروزی دارند پیشنهاد شده است خواسته ها والزامات هردو ، دریک بستر ارتباطی مثل پورتال پیش بینی شده تا درنتیجه شهروندان ویا مشتریان خدمات خودرا با بهترین کیفیت ، درهرزمان ودر هرمکانی دریافت و ازسویی دیگربا تمرکز داده های شهروندان ومشتریان دریک پایگاه داده ، امکان تحلیل اطلاعات مشتریان وبه تبع آن برآورده شدن الزامات مدیریت روابط با مشتریان فراهم شود . دربخش انتهایی مقاله به صورت مشخص این یکپارچگی را دردستگاههای خدماتی کشورکه بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه میکند توصیه شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.