نقش رسانه ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی در توسعه کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی در توسعه کارآفرینی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی در توسعه کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی در توسعه کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی در توسعه کارآفرینی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

فرایند تغییر و تحول مستمر و پرشتاب، مهمترین ویژگی عصر کنونی است و فرایند کارآفرینی و خلاقیت اساس و بستر ساز تغییر و دگرگونی است. جهان امروز تحت تأثیر رسانه ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی می باشد که باعث افزایش سطح بینش و آگاهی مردم شده و بر کلیه فعالیت های اجتماعی از جمله کار و کارآفرینی اثرگذاشته است. کارآفرینی مانند یک موتور توسعه ملی است که درآن ایده های جدید و مناسب به منظور بهره برداری از فرصت ها و منابع موجود در جهت اشتغال، شناسایی و پیاده سازی می شود. بنابراین،آموزش و توجه کافی به کارآفرینان، ترویج کارآفرینی، ابتکار و استقلال فردی، حمایت از مالکیت فکری و انجام فعالیت های گروهی در کنار حمایت های دولت و منابع مالی برای گسترش کارآفرینی ضروری است. این مقاله به بررسی نقش و تأثیر رسانه ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی در توسعه و پیشرفت کارآفرینی در جامعه می پردازد. از آنجا که مشاغل آینده، بیشتر ماهیت نرم افزاری، فکری، خدماتی و تخصصی دارند تا جسمی و سخت افزاری، لذا الزامات نیروی کار فردا، متفاوت با شرایط فعلی است. نیروی انسانی آینده باید به چندتوانمندی اساسی مجهز باشد: نوآوری و خلاقیت، کارآفرینی، انعطاف و وفق پذیری، سواد فناوری، پژوهش گری، آینده نگری و آینده پژوهی تمامی این موارد عناصر سازنده کارکنان دانشی آینده است. پیشنهادهای پژوهش به دو دسته تقسیم می شوند الف)پیشنهادهایی که باعث توسعه و گسترش کارآفرینی در جامعه می شود، مثلا دولت باید بستر کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات که همان شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی می باشد را توسعه دهد و تقویت کند و امکان دسترسی آسان همگان به این شبکه ها را فراهم نماید . ب) پیشنهادهایی برای انجام تحقیقات در آینده ذکر شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.