عوامل مؤثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مشتریان بانک پاسارگاد را شامل میگردد، که تعداد ۳۸۴ نفر از آنها به روش تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شدهاند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه هست. روایی پرسشنامه با استفاده از روش روایی تحلیل محتوا و پایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون آلفای کرنباخ مورد تأیید قرار گرفته شده است. در این پژوهش تحلیل داده ها با استفاده نرم افزارهای SPSS11 و Lisrel 8.8انجام شده است. بررسی حاصل شده از عملیات تحقیق نتایج نشان میدهد که متغیرهای میل به روابط اجتماعی، شناخت از دستگاه خودپرداز، راحتی ادراک شده از دستگاه خودپرداز، میل به کنترل اطلاعات شخصی، شناخت از اینترنت، راحتی کانال اینترنت بر انتخاب کانال اینترنت و میل به کنترل اطلاعات شخصی بر انتخاب کانال اینترنت دارای تأثیر معناداریبر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.