سنجش و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مراکز خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مراکز خدماتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مراکز خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مراکز خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مراکز خدماتی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق سنجش و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مراکز خدماتی می باشد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان استفاده کننده از خدمات ارائه شده در کلیه مراکز خدماتی استان تهران می باشد. در این پژوهش جهت اطمینان از پایایی پرسشنامه، از سه معیار ضرایب بارهای عاملی، آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی استفاده شده است.جهت بررسی روایی نیز از روایی همگرا، روایی واگرا استفاده شده است. همچنین جهت بررسی رابطه بین متغیرها و تجزیه و تحلیل داده ها از روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که قیمت، کیفیت، سرعت ارائه خدمات، برخورد مناسب ارائه کنندگان خدمت، خدمات پس از فروش، دسترسی آسان به خدمت و ارائه خدمات جانبی مهمترین عوامل موثر بر رضایت مشتریان هستند. اما فرضیه تاثیرگذاری نوآوری در ارائه خدمات و مشاوره قبل از فروش بر رضایت مشتریان مورد تایید قرار نگرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.