رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه : شخصیت برند و شناسایی آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه : شخصیت برند و شناسایی آن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه : شخصیت برند و شناسایی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه : شخصیت برند و شناسایی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه : شخصیت برند و شناسایی آن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در دنیای بازاریابی امروز شخصیت برند مفهوم جذاب و گیرایی دارد. آکر؛ شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیکترین متغیر در تصمیم گیری مشتری در هنگام خرید می داند. مهمترین عامل حفظ و رشد یک برند، ایجاد وفاداری در نگرش ها و باورها و رفتارهای مشتریان است. اهمیت برند و تأثیر آن در فروش محصولات به طور فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تأثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد. هدف آن بررسی رابطه مصرف کننده با نام تجاری در صنعت بیمه؛ شخصیت برند و شناسایی آن در بین ۱ نفر که به طور تصادفی انتخاب شدند در شهرستان رشت می باشد. اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های پژوهش با استفاده از نظرات اساتید و روشهای تحلیل عاملی اکتشافی و شاخص KMO سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده، به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه متناسب با نیاز آماری از نرم افزار علوم اجتماعی SPSS و نرم افزار روابط ساختاری خطی Lisrel در قالب توصیف داده های پژوهش، توصیف متغیرهای اصلی پژوهش، تحلیل داده های پژوهش و تحلیل عاملی تأییدی استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها تایید فرضیه های پژوهش را نشان داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.