تعیین استراتژی مناسب برای کانال توزیع شرکتهای هلدینگی فعالدر صنعت سیمان ایران تحت شرایط رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین استراتژی مناسب برای کانال توزیع شرکتهای هلدینگی فعالدر صنعت سیمان ایران تحت شرایط رقابتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین استراتژی مناسب برای کانال توزیع شرکتهای هلدینگی فعالدر صنعت سیمان ایران تحت شرایط رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین استراتژی مناسب برای کانال توزیع شرکتهای هلدینگی فعالدر صنعت سیمان ایران تحت شرایط رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین استراتژی مناسب برای کانال توزیع شرکتهای هلدینگی فعالدر صنعت سیمان ایران تحت شرایط رقابتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

صنعت سیمان بعنوان یک صنعت مادر، یکی از عوامل تاثیر گذار در تحقق رشد اقتصادی و توسعه کشورها، بخصوص کشورهای در حال توسعه بوده است .از این رو صنعت سیمان ایران با بیش از ۸۰ سال فعالیت ،در سال های اخیر به دلیل احداث کارخانجات جدید و توسعه ظرفیت خطوط تولید کارخانجات موجود توسط دولت و سرمایه گذاران خصوصی رشدچشمگیری در تولید انواع سیمان داشته بطوریکه در پایان سال ۱۳۹۲ میزان تقاضا به ۵۶ میلیون تن و میزان تولید به حدود ۶۱ میلیون تن سیمان رسیده است. در همین حال وزیر صنعت،معدن و تجارت خبر داده به دلیل ظرفیت پذیرش کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان قرار است سقف تولید سیمان تا پایان سال ۱۳۹۴ به ۱۱۰ میلیون تن در سال برسدهرچند افزایش میزان تولید سیمان می تواند نوید بخش خودکفایی در این بخش برای اقتصاد ایران باشد ولی به زعم کارشناسان و مدیران ذی ربط، نبود کشش مصرفی،بحران عرضه به دلیل اشباع بازار،بالارفتن نرخ حامل های انرژی،افزایش قیمت ناوگان های حمل و نقل،تحریم های بین المللی، موجب پایین آمدن حاشیه سود و دپوی تولیدات آنها در انبارها شدهاست. فلذا در این مقاله ضمن بررسی و مقایسه استراتژی های مختلف مدیریت کانال توزیع ،با استفاده از مدل MADM ،ساختاری مناسب برای سیستم توزیع و فروش شرکتهای هلدینگی فعال در حوزه سیمان ارائه می شود تا شرکتهای مزبور را برای دفع بحران موجود در بازار مجهز نماید.افزایش مزایای رقابتی،کاهش هزینه ها،کارآمدی سیستم توزیع و فروشو ارتقاء سطح خدمت به مشتری وافزایش سهم بازار از اهداف اصلی این تحقیق می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.