تبیین رابطه فناوری اطلاعات وارتباطات درسبک های یادگیریدرمدارس هوشمندمتوسطه شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین رابطه فناوری اطلاعات وارتباطات درسبک های یادگیریدرمدارس هوشمندمتوسطه شهر اصفهان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین رابطه فناوری اطلاعات وارتباطات درسبک های یادگیریدرمدارس هوشمندمتوسطه شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین رابطه فناوری اطلاعات وارتباطات درسبک های یادگیریدرمدارس هوشمندمتوسطه شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین رابطه فناوری اطلاعات وارتباطات درسبک های یادگیریدرمدارس هوشمندمتوسطه شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تبیین رابطه تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سبکهای یادگیری دانش آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان انجام شده است. پژوهش حاضر از نوع نیمه تجربی همراه با پیش آزمون و پس آزمون می باشد. نمونه پژوهش با استفاده از جدول مورگان و احتساب ضریب افت، به تعداد ۳۲۵ نفر محاسبه و آزمودنی های به روش تصادفی ساده انتخاب شدند، به علت محدودیت تعداد معلمان برای محاسبه حجم نمونه از روش تمام شماری استفاده گردید. بعد از گذشت ۲ ماه از به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسشنامه مجدداً بین نمونه های آماری توزیع و جمع آوری شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی وآمار استنباطی آزمون وابسته و آزمون وی کرامر و ویل کاکسون استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان در سبکهای یادگیری دانش آموزان تغییر ایجاد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.