تأثیر رضایت اقتصادی بر حساسیت قیمتی در بین مشتریان فروشگاه های مواد غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر رضایت اقتصادی بر حساسیت قیمتی در بین مشتریان فروشگاه های مواد غذایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر رضایت اقتصادی بر حساسیت قیمتی در بین مشتریان فروشگاه های مواد غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر رضایت اقتصادی بر حساسیت قیمتی در بین مشتریان فروشگاه های مواد غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر رضایت اقتصادی بر حساسیت قیمتی در بین مشتریان فروشگاه های مواد غذایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

قیمت محصول ازجمله مهم ترین متغیرهای تصمیم گیری هم برای مصرف کنندگان و هم برای خرده فروشان می باشد. قیمت به عنوان یک عنصر مهم مؤثر در ترویج محصولات جدید مشاهده شده است . حساسیت قیمت، سطح واکنش مشتری به هنگام مواجهه با افزایش قیمت توسط ارائه دهنده خدمات می باشد. اطلاع داشتن از حساسیت قیمت مشتری، همیشه به تولیدکنندگان جهت جلب و تأمین رضایت مشتری کمک می کند.رضایت مشتری نوعی واکنش احساسی است که براساس تامین انتظارات مصرف کننده محصول یا دریافت کننده خدمت قبل از خرید مشخص می گردد و این که آیا انتظارات سازگار با خدمات و تولید واقعی بعد از خرید می باشد یا خیر. در این زمینه تحقیق حاضر به بررسی تاثیر رضایت اقتصادی مشتریان بر حساسیت قیمتی آن ها در فروشگاه های غرب مازندران می پردازد. جامعه آماری در این پژوهش مشتریان فروشگاه های مواد غذایی در غرب استان مازندران می باشد . تعداد کل نمونه های تحقیق ۵۸۳ مشتری می باشد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شده است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها، میدانی می باشد. ابزار جمع آوری داده ها، پرسش نامه بود. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها دلالت بر تأیید فرضیه ی اول و رد فرضیه ی دوم دارد. که بر این اساس بین رضایت اقتصادی و حساسیت قیمتی رابطه معکوس وجود دارد. هم چنین قوی تر بودن رابطه معکوس بین رضایت اقتصادی و حساسیت قیمتی در مردان نسبت به زنان رد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.