بررسی نقش تبادل دانش ضمنی بین واحد فروش و واحد بازاریابی در افزایش موفقیت بازاریابیشرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تبادل دانش ضمنی بین واحد فروش و واحد بازاریابی در افزایش موفقیت بازاریابیشرکت ها دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تبادل دانش ضمنی بین واحد فروش و واحد بازاریابی در افزایش موفقیت بازاریابیشرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تبادل دانش ضمنی بین واحد فروش و واحد بازاریابی در افزایش موفقیت بازاریابیشرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تبادل دانش ضمنی بین واحد فروش و واحد بازاریابی در افزایش موفقیت بازاریابیشرکت ها :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر تبادل دانش ضمنی بیی واحیدهای فیروش و بازاریابی در افزایش موفقییت بازاریابی شرکتها می باشد تا از ای طریق بتواند در ایجاد مزیت رقابتی جهت شرکت ها و موفایت آنها و در نهایت شکوفایی اقتصاد، یاری رساند. بدین منظور جهت سنجش ناش تبادل دانش ضمنی از ۵ مؤلفه : کیفییت ارتباطات میان بخشها ،اعتماد همکاران ،فرصتهای اجتماعی سازی، تعارض میان بخش ها و حمایت مدیریت ارشد و همچنین جهت سنجش موفقیت بازاریابی از ۳ مؤلفه : نوآوری در برنامه بازاریابی، کارآیی نسبی و اثربخشی نسبی استفاده گردید. ای پژوهش از نظر هدف، کاربردی، از نظر فرآیند اجرا، تحلیلی – استنباطی و از نظر نوع داده ها، کیفی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه شرکتهای صینای کاشی شهر یزد شامل ۲۰۰ نفر- شرکت می باشد. ابزار گردآوری داده های پژوهش پرسشنامه می باشد که پایایی آن توسط آزمون آلفیی کرونباخ ۰/۸۶۴ تأیید گردید. نتایج پژوهش بیانگر وجود ارتباط مثبت بی مؤلفه های اعتماد بین همکاران و فرصت های اجتماعی سازی با متغیر تبادل دانش ضمنی بی فروش و بازاریابی و همچنین ارتباط مثبت تبادل دانش ضمنی بین هیر ۳ مؤلفه موفقیت بازاریابی یعنی نوآوری در برنامه بازاریابی، کارآیی نسبی و اثربخشی نسبی و در نتیجه وجود رابطه مثبت بین تبادل دانش ضمنی بیین فروش و بازاریابی با افزایش موفقیت بازاریابی، می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.