بررسی نقش بازاریابی بصری در خرید مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش بازاریابی بصری در خرید مصرف کنندگان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش بازاریابی بصری در خرید مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش بازاریابی بصری در خرید مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش بازاریابی بصری در خرید مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

اهمیت عناصر بیرونی بسته بندی به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط و بازاریابی در حال رشد بوده و بازاریابی در بازارهای رقابتی برای محصولات بسته بندی شده در سراسر جهان روبه گسترش است. این تحقیق برای درک رفتار خرید مصرف کنندگان در هنگام خرید، مورد بررسی و نظر سنجی قرار گرفته و تاثیر عناصر بیرونی بسته بندی یعنی رنگ، گرافیک، شکل و اطلاعات یا برجسب چاپ شده برروی بسته بندی در رفتار خرید مصرف کننده مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. برای مثال رنگ به عنوان یکی ازعناصری که بر روی قصد خرید مصرف کنندگان اثر می گذارد، در مقایسه با دیگر عناصر بسته بندی یعنی گرافیک، شکل و اطلاعات چاپ شده بر روی بسته بندی تاثیر کمتری بر رفتار خریدار می گذارد. بسیاری از شرکت کنندگان معتقد بودند که طرح های گرافیکی نقش مهمی را در نقطه خرید بازی کرده و بر رفتار خرید تاثیرگذار بوده اند. شکل بسته بندی نیز خرید را تحت تاثیر قرار داده و مصرف کننده ترجیح می دهد که شکلی از بسته بندی را استفاده نماید که به آسانی به کار گرفته شود و قابل بازیافت باشد.بنابراین با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها، عناصر بصری بسته بندی به عنوان ابزار ارتباطات بازاریابی برای مردم ایران مهم هستند که در نتیجه در تصمیم گیری و رفتار خرید تاثیر گذار می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.