بررسی عوامل موثر بر پذیرش شبکه اجتماعی توسط گردشگران برای انتخاب مقصد گردشگری(مورد مطالعه: ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پذیرش شبکه اجتماعی توسط گردشگران برای انتخاب مقصد گردشگری(مورد مطالعه: ایران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پذیرش شبکه اجتماعی توسط گردشگران برای انتخاب مقصد گردشگری(مورد مطالعه: ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پذیرش شبکه اجتماعی توسط گردشگران برای انتخاب مقصد گردشگری(مورد مطالعه: ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پذیرش شبکه اجتماعی توسط گردشگران برای انتخاب مقصد گردشگری(مورد مطالعه: ایران) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

صنعت توریسم یکی از بزرگترین و پربازده ترین فعالیتهای اقتصادی در دنیاست، گردشگری به تنهایی نمی تواند منجر به توسعه کشور شود، ولی با ورود گردشگر به تدریج نیاز به تغییر و ایجاد امکانات برای اقامت، جابه جایی و سایر فعالیت های مربوطه، به وجود می آید. این پژوهش با در نظر داشتن این دو موضوع مهم و مرتبط کردن این دو با هم، از نگاهی متفاوت و به روز به مسئله گردشگری و شبکه اجتماعی می پردازد. هدف اصلی این پژوهش، استفاده از شبکه اجتماعی به عنوان یک ابزار قدرتمند برای انتخاب مقاصد گردشگری به وسیله گسترش استفاده از مدل پذیرش فناوری است. جامعه آماری شامل گردشگرانی است که در دی ماه سال ۹۳ از طریق شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام با ایران آشنا شدهاند. نمونه گیری از طریق فرمول کوکران به تعداد ۲۸۰ نفر و افراد مورد مطالعه به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. پس از تعیین و تأیید شاخص های مرتبط با متغیرهای اصلی مسأله، پرسشنامه آنلاین تهیه شد و در نمونه آماری توزیع گردید. بدین منظور، برای مدلسازی معادلات ساختاری از نرمافزار AMOS22 و هم چنین برای برازش مدل و بررسی سوال تحقیق از تکنیک تحلیل مسیر بهره گرفته شده است. نتایج بدست آمده از مدل پذیرش فناوری نشان می دهد که سودمندی ادراک شده از این فناوری، سهولت استفاده، احساس مفرح بودن و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، بر نگرش گردشگر و نگرش گردشگر بر نیت رفتاری دارای تاثیر مثبت و معناداری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.