بررسی عوامل تسهی لگر و موانع توسعه ی رفتار صادرات بازارمحور ( EMO )مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی آذربایجان شرقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تسهی لگر و موانع توسعه ی رفتار صادرات بازارمحور ( EMO )مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی آذربایجان شرقی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تسهی لگر و موانع توسعه ی رفتار صادرات بازارمحور ( EMO )مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی آذربایجان شرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تسهی لگر و موانع توسعه ی رفتار صادرات بازارمحور ( EMO )مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تسهی لگر و موانع توسعه ی رفتار صادرات بازارمحور ( EMO )مطالعه شرکتهای تولیدی صادراتی آذربایجان شرقی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بنگاههای تجاری برای ارتقاء عملکرد خود و کسب مزیت رقابتی در حوزهی بازاریابی ناگزیر از اتخاذ رفتاری بازارمحور میباشند. موفقیت در امر صادرات به عنوان رایجترین روش برای ورود به بازارهای بینالمللی مستلزم درک جامعی از متغیرهای پیشبینی کنندهی رفتار صادرات بازارمحور ( EMO ) میباشد که مطالعات گذشته نشان داده متغیرهایی متفاوت از محیط بازاریابی داخلی بوده است. با این وجود، توجه اندکی به شناسایی این عوامل در عرصهی بین المللی شده است. از این رو در این پژوهش با استفاده از مدل متقدمان رفتار EMO ، سعی در شناسایی عواملی شده است که موجب تسهیل در کاربرد رفتار EMO شده یا در مواردی مانع آن میشوند. داده های مورد استفاده برای آزمون فرضیه های پژوهش به وسیله ی پرسشنامه از ۸۶ شرکت تولیدی صادراتی استان آذربایجان شرقی جمعآوری شده است. نتایج آزمون رگرسیون چندگانه نشان داد، متغیرهای تجربه ی صادراتی و هماهنگی صادراتی بیشترین تأثیر مثبت را در اتخاذ رفتار EMO داشته اند؛ رسمیت صادراتی نیز تحت شرایط محیط ناپایدار صادراتی تأثیر منفی و معنیداری بر رفتار EMO دارد. متغیرهای سیستمهای پاداش صادرات بازارمحور، تأکید آنان بر بازارمحوری و تلاطم محیط نقش پیش بینی کنندهای در مدل نداشتند. در نهایت انتظار میرود نتایج غیرقابل انتظار پیش آمده به دلیل تفاوتهای فرهنگی میان کسب و کارهای ملل مختلف باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.