بررسی رابطه بین هوش سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین هوش سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین هوش سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتر :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان بوده است . روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پیمایشی و همبستگی می باشد . جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه کارکنان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان بوده است که تعداد آنها ۱۰۰ نفر بود و با مراجعه به جدول کرجسی و مورگان تعداد ۸۰ نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید . ابزار گردآوری داده ها در پژوهش حاضر پرسشنامه استاندارد بوده است کهبرای این منظور از پرسشنامه ، استفاده گردیده است . ابزار تجزیه و تحلیل آماری شامل آمار توصیفی و استنباطی بوده است و از آن جایی که داده ها دارای توزیع نرمال بوده بنابراین از آزمون ضریب همبستگی پیرسون بهره گرفته شد . یافته های تحقیق نشان می دهد که بین هوش سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری رابطه مثبت و مستقیم و معنی داری وجود دارد و کلیه فرضیه های تحقیق مورد تایید قرار گرفتند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.