بررسی تأثیر اجرای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر کیفیت روابط مشتری(مطالعه موردی: بانک ملت شهر اراک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر اجرای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر کیفیت روابط مشتری(مطالعه موردی: بانک ملت شهر اراک) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر اجرای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر کیفیت روابط مشتری(مطالعه موردی: بانک ملت شهر اراک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر اجرای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر کیفیت روابط مشتری(مطالعه موردی: بانک ملت شهر اراک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر اجرای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر کیفیت روابط مشتری(مطالعه موردی: بانک ملت شهر اراک) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تأثیر اجرای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر کیفیت روابط مشتری ملت شهر اراک به آزمون پنج فرضیه می پردازد. جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان بانک ملت شهر اراک می باشد. برای سنجش وضعیت موجود از پرسشنامه های سیواراکس ۲۰۱۱ استفاده شد که پس از تأیید روایی و پایایی جهت جمع آوری داده ها مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان داده که در فرضیه های اول تا سوم مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان تأثیر مثبتی بر کیفیت خدمات، کیفیت روابط با مشتریان و عملکرد بانک دارد. در فرضیه چهارم مشخص شد که کیفیت خدمات مبتنی بر مشتریان تأثیر مثبتی بر کیفیت روابط با مشتریان دارد و نهایتاً نتیجه فرضیه پنجم حاکی از تأثیر مثبت کیفیت روابط با مشتری برعملکرد بانک بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.