ارزیابی رفتار مشتری جهت بهبود CRM با استفاده تکنیک های داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی رفتار مشتری جهت بهبود CRM با استفاده تکنیک های داده کاوی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی رفتار مشتری جهت بهبود CRM با استفاده تکنیک های داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی رفتار مشتری جهت بهبود CRM با استفاده تکنیک های داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی رفتار مشتری جهت بهبود CRM با استفاده تکنیک های داده کاوی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

داده کاوی به صورت یک محصول قابل خریداری نمی باشد؛ بلکه یک رشته علمی و فرآیندی است که بایستی به صورت یک پروژه پیاده سازی شود . عبارت داده کاوی، مترادف با یکی از عبار ت های استخراج دانش، برداشت اطلاعات، وارسی داده ها و حتی لایروبی کردن داده ها است که در حقیقت کشف دانش در پایگاه داده ها (KDD) را توصیف می کند. به طوری که کاربرد تکنیک ها و الگوریتم های مختلف این ابزار در حوزه های مختلف از جمله پیش بینی، مدیریت ارتباط با مشتری، پزشکی، مالی و غیره شاهدی بر این مدعا می باشد. در این مقاله میخواهیم با استفاده از تکنیکهای خوشه بندی و پیشبینی در دادهکاوی به تجزیه و تحلیل پایگاه داده فروشگاه قطعات جانبی گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ و غیره، به منظور تحلیل رفتار مشتریان در جهت پیش بینی و در راستای سودآوری فروشگاه بپردازیم. در این مقاله با استفاده از نرم افزار Rapid Miner و اعمال الگوریتمهای دسته بندی و طبقه بندی بر روی بانک اطلاعاتی و بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری، به ارائه مدل سودآوری پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.