ارائه مدل چند محصولی و چند دوره ای برای تخصیص اثربخش بودجه تبلیغاتی به رسانه های گروهی مختلف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل چند محصولی و چند دوره ای برای تخصیص اثربخش بودجه تبلیغاتی به رسانه های گروهی مختلف دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل چند محصولی و چند دوره ای برای تخصیص اثربخش بودجه تبلیغاتی به رسانه های گروهی مختلف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل چند محصولی و چند دوره ای برای تخصیص اثربخش بودجه تبلیغاتی به رسانه های گروهی مختلف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل چند محصولی و چند دوره ای برای تخصیص اثربخش بودجه تبلیغاتی به رسانه های گروهی مختلف :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در مقاله جاری مدلی ریاضی برای مسئله بودجه بندی سرمایه ای، حوزه تبلیغات در شرایط وجود چندین محصول، چند دوره زمانی و در بازاری تفکیکی، ارائه شده است. مدل توسعه داده شده به طور پویا، تعداد تبلیغات مناسب برای انتشار در هر رسانه را محاسبه می کند و به تبع آن میزان بودجه مورد نیاز هر رسانه را نیز مشخص می کند. مدل پیشنهادی از تابع هدفی بهره می برد که میزان افزایش مؤثر مورد انتظار به مشتریان از تبلیغات در هر بخش و دوره زمانی بازار را حداکثر می کند. نرخ افزایش مؤثر مشتریان در هر دوره به ازاء هر بستر تبلیغاتی برابر است با نرخ افزایش اسمی دوره جاری به علاوه حاصلضرب نرخ افزایش مؤثر دوره های قبل در فاکتور نگهداری. در واقع به کمک فاکتور نگهداری، آثار تبلیغ طی دوره های زمانی قبلی، در دوره زمانی فعلی وارد می شود. در ادامه از تکنیک برنامه ریزی آرمانی برای بهینه سازی اهداف متعدد استفاده شده است. نها یتاً برای نمایش توانمندی مدل پیشنهادی، مطالعه موردی در ارتباط با شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی مورد بررسی قرار گرفته است. شرکت قصد دارد تعرفه های خود را به کمک بسترهای اینترنت ، تلویزیون و المان های محیطی در دو بخش کاربران خانگی و کاربران دولتی-سازمانی ، برای چهار دوره زمانی مشخص تبلیغ کند. در نتیجه استفاده از مدل ارائه شده، بودجه تعیین شده بر اساس سلایق و سیاست های شرکت تخصیص یافته و در هر دوره بنا بر شرایط موجود بر روی بخش خاصی از بازار تمرکز شده است که نشان از انعطاف مدل می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.