تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت شغلی، تصویر ذهنی و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت شغلی، تصویر ذهنی و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت شغلی، تصویر ذهنی و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت شغلی، تصویر ذهنی و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت شغلی، تصویر ذهنی و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پیشرفت شتابان در عرصه تکنولوژی، رسوخ و نهادینه شدن اطلاعات و ارتباطات، زندگی مردم را به ویژه در بخشهای اقتصادی تحت الشعاع خود قرار داده است. این مقاله به بررسی رابطه میان کیفیت خدمات بر رضایت، تصویر ذهنی و اعتماد مشتریان در بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر می پردازد تا ا این طریق بتواند راهکارهای رادر جهت ایجاد رضایت مندی بیشتر در مشتریان و جذب آنها به بانک ارائه نمایددر این تحقیق جامعه آماری را مشتریان بانک کشاورزی حوزه شهرستان اهر تشکیل داده اند که تعداد آنان ۲۵۴ نفر می باشند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده که نتایج تحقق بیانگر آن است که بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری، تصویر ذهنی و اعتماد و همچنین بین اعتماد و رضایت مشتری و رضایت مشتری از بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان رابطه مثبت و قوی و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.