پژوهش طولی اثربخشی برنامه مدیریت خشم بر رضامندی شغلیآموزگاران دانش آموزان کمتوانذهنی با توجه به جنسیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پژوهش طولی اثربخشی برنامه مدیریت خشم بر رضامندی شغلیآموزگاران دانش آموزان کمتوانذهنی با توجه به جنسیت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پژوهش طولی اثربخشی برنامه مدیریت خشم بر رضامندی شغلیآموزگاران دانش آموزان کمتوانذهنی با توجه به جنسیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پژوهش طولی اثربخشی برنامه مدیریت خشم بر رضامندی شغلیآموزگاران دانش آموزان کمتوانذهنی با توجه به جنسیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پژوهش طولی اثربخشی برنامه مدیریت خشم بر رضامندی شغلیآموزگاران دانش آموزان کمتوانذهنی با توجه به جنسیت :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی برنامه مدیریت خشم بر رضامندی شغلی آموزگاران دانش آمووزان کم توان ذهنی با تو جه به نسیت صورت گرفته است. این پژوهش از نوع طولی بود.جامعه پژوهش تمام آموزگاران دانش آموزان کم توان ذهنی شهرستان تهران بود. با استفاده از نمونه گیری تصادفی منظم، ۱۸ آموزگاری مه رضامندی شغلی آنها بسیار پایین بود انتخاب شودند و به پرسشنامه رضامندی شغلی معلمان دانش آموزان استثنایی نسخه تجدید نظر شده ( – STJSQ-TR )پاسخ دادند. سپس برنامه آموزش مدیریت خشم بر روی آنها را شد و سپس دوباره پرسشنامه رضامندی شغلی معلمان دانش آمووزان استثنایی نسخه تجدید نظر شده – ( STJSQ-TR) را تکمیل مردند. پس از ۶ ماه دوباره از آنها خواسته شود تا پرسشنامه رضامندی شغلی معلمان دانش آموزان استثنایی نسخه تجدید نظر شده( – STJSQ-TR ) را تکمیل منند. به منظور محاسبه میانگین و انحراف معیار از آمار توصیفی و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار استنباطی شامل تحلیل مواریانس اندازه های مکرر یا GLMRM استفاده شد. آزمونهای چند متغیره هت بررسی نتیجه نهار آزمون چند متغیره برای معنیداری اثر هر متغیر مستقل نشانگر این بود مه سطح معنیداری زمان و تعامل زمان و نسیت در تمام سطوح معنیدار است. وضعیت تقابل میان متغیرهای درون آزمودنیها نشانگر این بود مه این تقابل بهصورت خطی و در ه دوم معنادار میباشد. با توجه به نتایج حاصل، برنامه آموزشی مدیریت خشم بیش از اینکه در خصوص مردان کارساز باشد، کارایی خود را در رابطه با زنان نشان داد، و این بازده تا ۶ ماه پس از مداخله نیز ادامه یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.