برنامه درسی از منظر میشل فوکو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برنامه درسی از منظر میشل فوکو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برنامه درسی از منظر میشل فوکو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه درسی از منظر میشل فوکو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برنامه درسی از منظر میشل فوکو :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این پژوهش به بررسی دیدگاه های تربیتی فوکو پرداخته است و برنامه درسی را از منظر فوکو مورد بررسی قرار داده است. فوکو به عنوان یکی از قهرمانان پست مدرنیسم تحت تاثیر نیچه تاکید داشت که معرفت ضرورت قدرت است . قدرت دانشش را تولید می کند و قدرت و دانش مستقیما بر یکدیگر دلایت می کنند. فهم آثار فوکو به خاطر به کارگیری مفاهیم و مقولات تازه و روشی که او در پیگیری موضوعات دنبال می کند بسیار مشکل است. برای فهم آثار و اندیشه های فوکو باشید روششهایی را که برای شناخت پدیده ها ایستاده می کرده شناسایی کنیم به همین دلیل در ابتدای مقاله دو روش دیرینه شناسی و تبارشناسی توضیح داده شده است سپس برنامه درسی و عناصری نظیر: هدف، محتوا، روش سازماندهی محتوا، معلم، دانش آموز، روش یاددهی یادگیری، ارزشیابی مورد توجه قرار گرفته است. در پایان برخی دیدگاه های فوکو مورد نقد قرار گرفته اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.