بررسی موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال از دیدگاه نوسوادان، مسئولان وآموزشیاران ناحیه ۵ تبریز به منظور ارائه راهکارهای مناسب، در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال از دیدگاه نوسوادان، مسئولان وآموزشیاران ناحیه ۵ تبریز به منظور ارائه راهکارهای مناسب، در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال از دیدگاه نوسوادان، مسئولان وآموزشیاران ناحیه ۵ تبریز به منظور ارائه راهکارهای مناسب، در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال از دیدگاه نوسوادان، مسئولان وآموزشیاران ناحیه ۵ تبریز به منظور ارائه راهکارهای مناسب، در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال از دیدگاه نوسوادان، مسئولان وآموزشیاران ناحیه ۵ تبریز به منظور ارائه راهکارهای مناسب، در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به منظور بررسی موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال به ادامه برنامههای سوادآموزی در آموزش و پرورش از دیدگاه نوسوادان، مسئولان و آموزشیاران ناحیه ۵ تبریز انجام گرفته است. که از نوع کاربردی و طرح توصیفی پیمایشی است. در این تحقیق چهار مؤلفه (روش تدریس، ارزشیابی آموزشی، استفاده از وسایل آموزشی و مدیریت دوره های آموزشی) به عنوان موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال به ادامه برنامههای سوادآموزی، مورد ارزیابی قرار گرفته است. جامعه آماری تحقیق عبارت از کلیه آموزشیاران، مسئولان ستادی و نوسوادان ناحیه به تعداد ۱۷۹۱ نفر بوده که طبق فرمول کوکران، نمونه آماری به تعداد ۳۱۶ نفر به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقهای انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روایی و پایایی ابزار تحقیق قبل از اجرا بررسی و مورد تایید قرار گرفت. نتایج حاصل از آزمونهای آماری فریدمن و T تک نمونهای نشان میدهد که: ازبین چهار عامل مورد بررسی سه عامل (روش تدریس فعال، مدیریت دورههای آموزشی و ارزشیابی آموزشی)به عنوان موانع حفظ سوادآموزان بزرگسال به ادامه برنامههای سوادآموزی نمیباشند و تنها عامل وسایل آموزشی به عنوان موانع حفظ سوادآموزان به ادامه دوره ها مورد تأیید قرار گرفت و چون تنها یک عامل حاصل گردید رتبه بندی فریدمن بیمعنی خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.