بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر جامعه پذیری دانش آموزان مقطع- راهنمایی و دبیرستان شهر سجاس ۹۱-۹۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر جامعه پذیری دانش آموزان مقطع- راهنمایی و دبیرستان شهر سجاس ۹۱-۹۰ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر جامعه پذیری دانش آموزان مقطع- راهنمایی و دبیرستان شهر سجاس ۹۱-۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر جامعه پذیری دانش آموزان مقطع- راهنمایی و دبیرستان شهر سجاس ۹۱-۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر جامعه پذیری دانش آموزان مقطع- راهنمایی و دبیرستان شهر سجاس ۹۱-۹۰ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر جامعه پذیری در بین دانش آموزان در مقطع راهنمایی ومقطع متوسطه شهر سجاس صورت گرفته است. در پژوهش حاضر از نظریات جرج هربرت مید ، بروس کوئن ، آنتونی گیدنز وتالکوت پارسونز به عنوان چهارچوب نظری استفاده شده است. همچنین از روش پیمایشی به عنوان روش تحقیق و از پرسشنامه ی محققساخته با پایایی و روایی نسبتا بالا استفاده گردیده است.برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار spss جهت انجام آزمون های،تی گروه های مستقل، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه دانش آموزان مقطع راهنمایی ودبیرستان (دختر وپسر )شهر سجاس ،که بنابر گفته ی معاون پرورشی اداره یآموزش وپرورش شهرستان ۱۰۰۰ نفرهستند که حجم نمونه در این پژوهش برابر فرمول کوکران ۲۷۸ نفر انتخاب شده است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که دختران و پسران از لحاظ جامعه پذیری تفاوت چندانی با هم ندارد بین پایگاه اقتصادی واجتماعی خانواده هاوجامعه پذیری افرادموردمطالعه رابطه وجوددارد ،بین پذیرش گروه همسالان، مدرسه ونهادهای آموزشیوسایل ارتباط جمعی)رسانه های همگانی(باجامعه پذیری افرادموردمطالعه رابطه مثبت ومستقیم وجوددارد،.در نهایت با ترسیم مدل رگرسیونی مشخص شد که ۳۴ درصد از واریانس متغیر وابسته جامعه پذیری دانش آموزان توسط متغیر های مستقل تبیین شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.