ارزیابی کیفیت برنامه های هنرستانهای فنی و حرفه ای پسرانهشهرشیراز بر اساس الگوی سیپ از نظر مدیران و هنر آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی کیفیت برنامه های هنرستانهای فنی و حرفه ای پسرانهشهرشیراز بر اساس الگوی سیپ از نظر مدیران و هنر آموزان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی کیفیت برنامه های هنرستانهای فنی و حرفه ای پسرانهشهرشیراز بر اساس الگوی سیپ از نظر مدیران و هنر آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت برنامه های هنرستانهای فنی و حرفه ای پسرانهشهرشیراز بر اساس الگوی سیپ از نظر مدیران و هنر آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی کیفیت برنامه های هنرستانهای فنی و حرفه ای پسرانهشهرشیراز بر اساس الگوی سیپ از نظر مدیران و هنر آموزان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر ارزیابی کیفیت برنامه های هنرستانهای فنی و حرفه ای پسرانه شهر شیراز بر اساس الگوی سیپ( CIPP )از نظر مدیران و هنر آموزان است. جامعه آماری تحقیق از دو زیر گروه مدیران و هنر آموزان تشکیل شد که در سال ۹۳ – ۹۴ مشغول به کار در این هنرستانها بودند نمونه آماری این تحقیق شامل ۱۵ نفر مدیر و ۱۸۴ نفر دبیر می باشد که به روش سرشماری کامل انتخاب شده اند ابزار گرد آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته می باشدکه چهار مقیاس زمینه، درونداد، فرایند و برونداد را می سنجد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار ۲۱ SPSS انجام شد. یافته ها نشان داد که کیفیت برنامه های هنرستانهای فنی و حرفه ای پسرانه شهر شیراز در عامل زمینه از نظر مدیران مطلوب، اما از نظر هنر آموزان نامطلوب ارزیابی شد. در عاملهای درونداد، فرایند و برونداد کیفیت برنامه ها هم از نظر مدیران و هم از نظر هنر آموزان نسبتاً مطلوب ارزیابی شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.