آموزش گروهی مبانی توحید به شیوه سازنده گرایی بر زندگی معنوی با هسته درونی دانش آموزان دختر دوره متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش گروهی مبانی توحید به شیوه سازنده گرایی بر زندگی معنوی با هسته درونی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش گروهی مبانی توحید به شیوه سازنده گرایی بر زندگی معنوی با هسته درونی دانش آموزان دختر دوره متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش گروهی مبانی توحید به شیوه سازنده گرایی بر زندگی معنوی با هسته درونی دانش آموزان دختر دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش گروهی مبانی توحید به شیوه سازنده گرایی بر زندگی معنوی با هسته درونی دانش آموزان دختر دوره متوسطه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر آموزش گروهی مبانی توحید با شیوه سازندگرایی بر درک وارتباط با سرچشمه هستی دانش- آموزان دختر دوره متوسطه در سال ۱۳۹۳ بود. این پژوهش از نوع آزمایشی و با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل است – که ۳۰ نفر از دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان بافق که با روش نمونه گیری تصادفی چند مرحلهای انتخاب شده بودند، به صورت تصادفی در دو گروه ۱۵ تایی از آزمایش و گواه گمارده شدند. گروه آزمایش تحت ۸ جلسه ۶۰ دقیقه ای مبانی توحید به شیوه سازنده گرایی را آموزش دیدند، در حالی که گروه کنترل هیچ نوع آموزش غیر درسی دریافت نمی کردند. داده ها نیز قبل از شروع مداخله و بعد از پایان آخرین جلسه مداخله با پرسشنامه دموگرافیک و هوش معنوی عبداله زاده ۱۳۸۸ جمع آوری شد. به منظور تحلیل دااده های از نرم افزار spss18 روش آمار توصیفی و استنباطی (کلوموگروف اسمیرنوف، خیدو و تحلیل – کووارایانس تک متغیری) استفاده شد. داده ها نشان داد که آموزش گروهی مبانی توحید با شیوه سازنده گرایی باعث افزایش هوش معنوی و مؤلفه درک و ارتباط با سرچشمه هستی در دانش آموزان میشود (فرمول در متن اصلی مقاله) از نتایج به دست آمده میتوان استنباط کرد که آموزش مبانی توحید به شیوه سازنده گرایی میتواند به عنوان رویکرد یادگیری جدید در حوزه های تربیتی، معنویت وآموزش خداشناسی برای دانش آموزان مفید باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.