تأثیر ساختار مالکیت بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پاداشهای مبتنی بر عملکرد درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر ساختار مالکیت بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پاداشهای مبتنی بر عملکرد درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر ساختار مالکیت بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پاداشهای مبتنی بر عملکرد درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر ساختار مالکیت بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پاداشهای مبتنی بر عملکرد درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر ساختار مالکیت بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پاداشهای مبتنی بر عملکرد درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

ما در این تحقیق به بررسی تأثیر ساختار مالکیت بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پاداشهای مبتنی بر عملکرد پرداختیم . بدین منظور تأثیر متغیرهای تمرکز مالکیت، مالکیت خانوادگی و مالکیت نهادی بنگاه( و پاداش n بر رابطه بین دو شاخص رقابت در بازار )شاخصهای هرفیندال- هیرشمن و نسبت تمرکزهیأت مدیره مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش، شرکت های بورس اوراق بهادار تهران در بازه یزمانی ۵۸۳۱ تا ۵۸۳۱ با در نظر گرفتن ۴۷ شرکت و با استفاده از رگرسیون خطی چند متغیره مورد تجزیه و تحلیل و آزمون در نظر گرفته شد . نتایج تحقیق نشان داد که بین رقابت در بازار محصول و پاداش مدیرانرابطه معناداری وجود ندارد و نیز نوع ساختار مالکیت شامل تمرکز مالکیت ، مالکیت خانوادگی و مالکیت نهادی تأثیری بر رابطه رقابت در بازار و پاداش مدیران ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.