تاثیر دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی برکیفیت تصمیم گیری کارکنان در اتوماسیون اداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی برکیفیت تصمیم گیری کارکنان در اتوماسیون اداری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی برکیفیت تصمیم گیری کارکنان در اتوماسیون اداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی برکیفیت تصمیم گیری کارکنان در اتوماسیون اداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی برکیفیت تصمیم گیری کارکنان در اتوماسیون اداری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری مدیران، اطلاعات است .داشتن اطلاعات دقیق ، صحیح ،بهنگام، باعث بالا رفتن سرعت تصمیم گیری شده و جلوی اتخاذ بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهد گرفت.طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستمهایاتوماسیون اداری کشور مارافراگرفته است و بسیاری از سازمانها ، تمایل زیادی برای بهره گیری و استفاده از این سیستمها از خود نشان می دهند و حاضرند مبالغ کلانی را جهت استقرار و بکارگیری این سیستمها صرف نمایند هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی تاثیر ابعاد وظایف اتوماسیون اداری برکیفیت تصمیم گیری کارکنان امور مشترکین شرکت ارتباطات سیاراستان مازندران می باشد و شامل اهداففرعی مانند بررسی تاثیر تهیه متون بر کیفیت تصمیمگیری کارکنان در شرکت ارتباطات سیار استان مازندران وبررسی تاثیر پست صوتی وتصویری برکیفیت تصمیمگیری کارکنان،بررسی تاثیر مبادله الکترونیکی دادهها بر کیفیت تصمیمگیری کارکنان، بررسی تاثیر بایگانی الکترونیکی بر کیفیت تصمیمگیری کارکنان ،بررسی تاثیر دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی برکیفیت تصمیم گیریکارکنان، بررسی تاثیر دفاتر یا یادداشتهای روزانه بر کیفیت تصمیمگیری کارکنان در شرکت ارتباطات سیار استان مازندران می باشد.روش تحقیق توصیفی ازنوع پیمایشی می باشد.ونتایج حاصل از تحقیق نشان داد که تهیه متون ، پست صوتی وتصویری، مبادله الکترونیکی داده ،بایگانی الکترونیکی ودسترسی به پایگاههای اطلاعاتی تاثیر معناداری برکیفیت تصمیم گیری کارکنان درشرکتارتباطات سیاراستان مازندران داردو پیشنهاد می گردد مبانی مفهومی اتوماسیون اداری،در فراگیر ترین شکل خود درادارات دولتی و دریک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی،به کارکنان آموزش داده شود.وبا توجه به سیاستهای کلی دولت درزمینه ایجاد دولتالکترونیک و اتوماسیون اداری که به آن پرداخته شده است برای تحقیق وسیع در سطح ملی دراین زمینه، از تیم محقق متخصص دارایامکانات تحقیقاتی وسیع و اساتید مجرب دانشگاه یا همکاری شرکت های متخصص اتوماسیون اداری استفاده شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.