بررسی رابطه آموزش نوین برای دانشجویان مقطع دکترا نسبت به مؤلفه توزیع دانش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه آموزش نوین برای دانشجویان مقطع دکترا نسبت به مؤلفه توزیع دانش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه آموزش نوین برای دانشجویان مقطع دکترا نسبت به مؤلفه توزیع دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه آموزش نوین برای دانشجویان مقطع دکترا نسبت به مؤلفه توزیع دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه آموزش نوین برای دانشجویان مقطع دکترا نسبت به مؤلفه توزیع دانش :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه آموزش نوین برای دانشجویان مقطع دکترا نسبت به مؤلفه توزیع دانش در سال ۴۹۳۱ می باشد. در حال حاضر اکثر متقاضیان کسب دانش به دنبال تحصیل آسان از طریق اینترنت هستند. توجه بهاهمیت موضوع محقق اطمینان کامل پیدا کرده است که مساله انتخاب شده اهمیت و ارزش پژوهش را دارد.بنابراین با توجه به ضرورت انجام پژوهشی در بررسی رابطه بین آموزش نوین دانشجویان مقطع دکترا نسبت به مؤلفه توزیع دانشجهت بهبود کیفیت وکارایی سازمانی و نیز کاهش هزینههایی برای دانشگاه اصفهان، پژوهشگر این موضوع را انتخاب نموده است.پژوهش حاضر از نوع همبستگی است.در این پژوهش اطلاعات مورد نیاز به صورت کتابخانهای و با استفاده از پرسشنامه استاندارد جمع آوری شده است. حجم جامعه مذکور ۶۰۵ نفر دانشجوی دکتری و روش نمونه گیری، تصادفیطبقه بندی میباشد.برای بررسی روایی پرسشنامههای مدیریت دانش و یادگیری مبتنی بر وب از روایی محتوایی استفاده شده است. برای بررسی پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.