ایجاد آگاهی از برند در شبکه های اجتماعی آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایجاد آگاهی از برند در شبکه های اجتماعی آنلاین دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایجاد آگاهی از برند در شبکه های اجتماعی آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد آگاهی از برند در شبکه های اجتماعی آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایجاد آگاهی از برند در شبکه های اجتماعی آنلاین :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از تاثیرگذارترین سرویسهای ارائه شده در اینترنت و وب که در سالهای اخیر تحول شگرفی در نظام اجتماعی کشورهای مختلف جهان به وجود آورده شبکههای اجتماعی اینترنتی بوده است. بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی بهعنوان نسل جدیدی از پایگاههایی که این روزها در کانون توجه کاربران شبکه جهانی اینترنت قرار گرفتهاند و بر مبنای تشکیلات آنلاین فعالیت میکنند و هر کدام دستهای از کاربران اینترنتی با ویژگی خاص را گرد هم میآورند، میتواند بااستفاده از تعاملات و قابلیتهای استثنایی خود، افزایش آگاهی از برند را میسر و سازمان را در راستای رسیدن به اهدافشیاری کند. پژوهش حاضر با هدف ایجاد آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی آنلاین انجام شده است. به همین منظور،نمونه آماری تصادفی به تعداد ۲۲۲ نفر از کاربران اینستاگرام انتخاب شد و دادهها ا ز طریق پرسشنامه گردآوری شد. همچنین برای تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها از نرمافزارهای SPSS 18 و AMOS 20 استفاده گردید. نتایج پژوهش حاکی از آن است که ایجاد آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی آنلاین، میزان تبلیغات دهان به دهان را افزایش میدهد و همچنین تعاملات مجازی، کیفیت سیستم، کیفیت محتوای اطلاعات و دریافت جایزه، آگاهی از برند را ایجاد و تقویت میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.