اثر صرفه های ناشی از مقیاس تولید و درجه تمرکز بر شاخص رقابت پذیری در بین صنایع فولاد ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر صرفه های ناشی از مقیاس تولید و درجه تمرکز بر شاخص رقابت پذیری در بین صنایع فولاد ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر صرفه های ناشی از مقیاس تولید و درجه تمرکز بر شاخص رقابت پذیری در بین صنایع فولاد ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر صرفه های ناشی از مقیاس تولید و درجه تمرکز بر شاخص رقابت پذیری در بین صنایع فولاد ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر صرفه های ناشی از مقیاس تولید و درجه تمرکز بر شاخص رقابت پذیری در بین صنایع فولاد ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

ماهیت و ویژگی هر بازار به وسیله سه عنصر ساختار، عملکرد و رفتار قابل تشخیص است. هریک از این عناصر شامل اجزایی است. صرفه های ناشی از مقیاس و تمرکز صنعتی از عناصر ساختاری بازار هستند. ساختار بازار معرف خصوصیاتسازمانی بازار بوده و به کمک این خصوصیات می توان رابطه اجزای بازار را مشخص نمود، که از این جمله می توان به رابطه بین فروشندگان )تولیدکنندگان( با یکدیگر، رابطه خریداران با یکدیگر و همچنین رابطه خریداران و فروشندگان دربازار و در نهایت رابطه بین فروشندگان فعال در بازار و فروشندگان بالقوه اشاره نمود. ساختار بازار در واقع آن دسته ازخصوصیات سازمانی بازار است که با شناسایی آنها می توان ماهیت قیمت گذاری و رقابت در بازار را مشخص نمود. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل شرکتهای تولید فولاد در کشور میباشند. بنابراین در تحقیق حاضر کلیهشرکتهای تولید فولاد در کشور در یک بازه زمانی از سال ۰۸۳۱ تا ۰۸۳۱ ، جامعه آماری تحقیق می باشند. روش اقتصاد سنجی مورد استفاده در این تحقیق نیز روش داده های تابلویی می باشد. نتایج نشان می دهد که اثر متغیرهای درجه تنوع و صرفه جویی های ناشی از مقیاس تولید بر متغیر وابسته مزیت رقابتی شرکت مثبت و معنادار است. همچنین نتایج نشان می دهد که اثر متغیرهای ساختار بازار و وضعیت نیروی کار بر متغیر وابسته مزیت رقابتی شرکت منفی و معنادار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.