نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر تعیین تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی در سطح بانک مسکن استان آذربایجان شرقی می باشد. مولفه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی شامل؛ بازاریابی مستقیم، تبلیغات، پیشبرد فروش و روابط عمومی می باشد که به عنوان متغیرهای مستقل، تاثیر آنها درایجاد و توسعه برند به عنوان متغیرهای وابسته پرداخته شده است. جامعه مورد نظر پژوهش، روساومعاونین شعب و دوایر، کارشناسان، حسابرسان و بازرسان و تعداد نمونه های انتخابی ۰۶۱ نفر، و روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده می باشد. این پژوهش از نظر روش، توصیفی و از حیث هدف، کاربردی است. برای تجزیه و تحلیل فرضیه ها میان متغیرها ازطریق آزمون های آماری مربوط به ضریب همبستگی پیرسون، اسپیرمن، رگرسیون، خوشه بندی ومدل معادلات ساختاری از نرم افزارهای SPSS و AMOS GRAPHICS استفاده شده است. از بین ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تبلیغات و بازاریابی مستقیم نسبت به پیشبرد فروش و روابط عمومی میانگین بالاتری دارند. رگرسیون چندگانه نشان داد که تنها ابعاد پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم تاثیر معنی دار مستقیمی بر روی متغیرهای وابسته دارند. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی موید تاثیر مثبت ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد، توسعه برند می باشد ومدل معادلات ساختاری حاکی از شدت اثر زیاد این متغیرها (متغیرهای مستقل بر وابسته) می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.