تئوری بازی در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تئوری بازی در بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تئوری بازی در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تئوری بازی در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تئوری بازی در بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

رشد و پیچیدگی فضای کسب وکار که امروزه شرکت ها در آن فعالیت می کنند، نیازمند ابزاری موثر برای در نظر گرفتن تأثیر انتخاب های استراتژیک فعالان بازار و تأمین کردن اطلاعات لازم برای فرایند تصمیم گیری مدیران است. در این راستا تئوری بازی می تواند یک راه حل ایده آل در این زمینه باشد. اما با وجود ابزارهای بدیهی، اعتبار تئوری بازی برای کاربرد در مسائل بازاریابی بسیار مورد انتقاد است. به همین منظور در این مقاله ضمن بررسی ادبیات تئوری بازی در تصمیمات مدیریت بازاریابی، محدودیت ها و موارد کاربرد آن در این زمینه بیان می شود و تلاش اصلی در این راستا است که به این سوال پاسخ داده شود، آیا تئوری بازی می تواند یک ابزار بازاریابی موثر باشد؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.