تاثیر عناصر بستهبندی بر تصمیم گیری خرید محصولات غذایی (لبنیات)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عناصر بستهبندی بر تصمیم گیری خرید محصولات غذایی (لبنیات) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عناصر بستهبندی بر تصمیم گیری خرید محصولات غذایی (لبنیات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عناصر بستهبندی بر تصمیم گیری خرید محصولات غذایی (لبنیات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عناصر بستهبندی بر تصمیم گیری خرید محصولات غذایی (لبنیات) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه که الگوی فروشگاهها به سوی سلف سرویس شدن گام برمیدارد و خریدار، خود کالای موردنظر را برمیگزیند و به علاوه تعدد مارکهای متفاوت از هر محصول و رقابت شدید آنها موجب سرگردانی بیشتر خریدار در بین قفسههای فروشگاه میگردد، در چنین وضعیتی فروشندگان نقش کمتری در فروش دارند و وظیفه فروشندگی، که منتقل کردن اطلاعات محصول به مصرفکننده است، باید توسط بسته بندی انجام شود. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی مصرفکنندگان استان ایلام میباشد و روش نمونهگیری تصادفی ساده است. این مطالعه از نوع تحقیقات میدانی است، برای جمعآوری دادهها تعداد ۳۲۰ پرسشنامه بین مصرفکنندگان توزیع شد که از این تعداد ۳۳۰ پرسشنامه عودت داده شدند. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل نشان دادند که عناصر دیداری و کارکردی بیشترین تاثیر را بر تصمیم خرید مصرفکننده دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.