بررسی وضعیت چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در موسسه مالی و اعتباری آرمان استانمازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در موسسه مالی و اعتباری آرمان استانمازندران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در موسسه مالی و اعتباری آرمان استانمازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در موسسه مالی و اعتباری آرمان استانمازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در موسسه مالی و اعتباری آرمان استانمازندران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه دانش در اقتصاد جهانی، عامل رقابتی کلیدی است. اما برای حضور موفق در بازار پویا و متغیر امروزی باید جزء مهم دیگر یعنی مشتری را مد نظر قرار داد. سازمان ها و شرکت ها به خوبی آگاه اند که برای بقای خود در عرصه رقابت باید بتوانند درست و به موقع از محیط پیرامون خود به ویژه مشتریان که عامل اصلی حیات سازمان ها هستند شناخت حاصل کنند تا بادرک بهنگام ،تغییرات و خواسته ها ونیاز های مشتریان در جهت تعامل مؤثر با محیط پیش روند .هدف این پژوهش بررس وضعیت چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در مؤسسه مالی واعتباری آرمان است. جامعه آماری پژوهش شامل ۱۱۰ نفر از مدیران و کارکنان مؤسسه مالی و اعتباری آرمان استان مازندران می باشد. که بین این تعداد با استفاده از جدول کرجسی مورگان و روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۸۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از روش میدانی وکتابخانه ای استفاده گردیده است. این تحقیق از حیث هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری اطلاعات از نوع تحقیقات توصیفی واز نوع همبستگی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.