بررسی رابطه بین عوامل جلب رضایت مشتری و بازایابی ارتباطی دربانک سپه شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین عوامل جلب رضایت مشتری و بازایابی ارتباطی دربانک سپه شهر کرمان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین عوامل جلب رضایت مشتری و بازایابی ارتباطی دربانک سپه شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عوامل جلب رضایت مشتری و بازایابی ارتباطی دربانک سپه شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین عوامل جلب رضایت مشتری و بازایابی ارتباطی دربانک سپه شهر کرمان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

رضایت مشتری وقتی برقرار می شود کهنیازها وتمایلات مشتری برآورده شود . اخیرا بانکها بیش از هر زمان دیگر به دلیل قوی شدن رقابت ها، تقسیم بازارها، کوتاه شد ن چرخه عمر خ مات، افزایش آگاهی مشتری وپیچید گی،به استفاده ازاستراتژی های بازاریابی رابطه مند جهت حفظ وافزایش ارتباط قوی بامشتری روی آورده اند .هد ف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بوین عوامل جبر رضایت مشتری و بازاریابی ارتباطی در بانک سپه شهر کرمان می باشد . چون که کارکنان شعب شهرکرمان ۲۳۷ نفرمی باشد و جامعه آماری نامحد ود است، لذا جهت انتخاب نمونه(از ۲۴ شعبه شهر کرمان) از روش نمونه گیری تصادفی استفاده می شود وبا توجه به فرمول کوکران حداقل حجم نمونه ۲۳۷ نفر ) به میزان ۱/۶۲ برابر حجم جامعه کارکنان هر شعبه محاسبه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.