ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطه تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویر برند با درنظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطه تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویر برند با درنظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطه تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویر برند با درنظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطه تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویر برند با درنظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطه تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویر برند با درنظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه مفهوم نام تجاری همه چیزهایی را که محصول یا خدمت ارائه میکند از جمله اینکه چگونه احساس و فکر مصرف کننده را شکل میدهد، شامل میشود. ارزش ویژه برند یک شرکت ناشی از ادراکی است که مصرفکنندگان از آن برند دارند. بسیاری از شرکتها به دنبال جلب توجه و نظر مشتریان خود هستند. یکی از راههای تحقق این هدف ایجاد تمایز است. سهولت تقلب و مشکل بودن رسیدن به مزیت رقابتی پایدار، تمایز را به یکی از اولویتهای کلیدی شرکتهای امروزی تبدیل نموده است. بطورکلی شرکتها میتوانند محصولاتشان را با تمرکز بر ویژگیهای فیزیکی(مزه، طرح و تناسب) و غیرفیزیکی(قیمت ، برند و کشور مبدأ) از رقبا متمایز سازند. امروزه برند به معیار ارزیابی شرکتها از سوی مشتریان تبدیل شده است. در عصر جهانی سازی نامهای تجاری جذاب و مثبت، موفقیت در مقیاس جهانی را تضمین می- کند. تصویر ذهنی کشور تولیدکننده و مالک نام تجاری اهمیت بالایی در ادراک رفتار مصرفکنندگان دارد. چرا که ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد، بلکه ارزش واقعی در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی میکند. لذا هدف از این مقاله، بررسی ارزش نام تجاری(برند) به عنوان نقش واسط بر تصویر برند میباشد، به طوری که تصویر کشور مبدا و کیفیت رابطه به عنوان عوامل تاثیر گذار بر ارزش نام تجاری بررسی میشوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.