افزایش کارایی سیستم روانکاری توربین نیروگاه رامین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
افزایش کارایی سیستم روانکاری توربین نیروگاه رامین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد افزایش کارایی سیستم روانکاری توربین نیروگاه رامین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش کارایی سیستم روانکاری توربین نیروگاه رامین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن افزایش کارایی سیستم روانکاری توربین نیروگاه رامین :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
مبدل حرارتی پوسته-لولهای سیستم روانکاری توربین نیروگاه رامین اهواز دارای طراحی منحصر به فردی میباشد. در این مقاله عملکرد مبدل حرارتی و سیستم روانکاری نیروگاه رامین بررسی شده و راه حلهای علمی و کاربردی برای افزایش کارایی مبدل حرارتی و ایجاد شرایط استاندارد در جهت کاهش دمای روغن تا حد مجاز آن مورد مطالعه قرار گرفت. دو روش برای افزایش کارایی کل سیستم روانکاری شامل بهرهگیری از سیستم تبرید و جایگزینی مبدل حرارتی و تاثیر آن بر میزان انتقال حرارت، حداکثر دمای خروجی روغن و افت فشار مد نظر قرار گرفت. مقایسهی دادههای تجربی با استاندارد TEMA و سپس ارزیابی آن به روش تحلیلی صورت گرفت. با استفاده از نتایج استخراج شده در ادامه شبیهسازی برای انتقال حرارت و افت فشار سیالات در خروجی مبدل حرارتی در طی یک سال به کمک نرم افزار B-JAC صورت گرفت. نتایج روش جایگزینی نشان دهندهی افزایش ۰۱/۸ درصد انتقال حرارت، کاهش ۹۵/۳۶ درصد و افزایش ۲۴/۱۰۳ درصد افت فشار سمت پوسته و لوله میباشد. نتایج روش بهرهگیری سیستم تبرید برای حذف اختلاف دمای اضافهی آب ورودی یا روغن خروجی از مبدل حرارتی حاکی از نیاز ۲۳۴ و ۱۸۵ تن بردتی برای نوع M-540 و M-dina بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.