مطالعه اثر مدیریت دانش، بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با ملاحظه نقش مشتری گرایی ،فناوری CRM و اثر میانجی عوامل سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اثر مدیریت دانش، بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با ملاحظه نقش مشتری گرایی ،فناوری CRM و اثر میانجی عوامل سازمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اثر مدیریت دانش، بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با ملاحظه نقش مشتری گرایی ،فناوری CRM و اثر میانجی عوامل سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه اثر مدیریت دانش، بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با ملاحظه نقش مشتری گرایی ،فناوری CRM و اثر میانجی عوامل سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اثر مدیریت دانش، بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با ملاحظه نقش مشتری گرایی ،فناوری CRM و اثر میانجی عوامل سازمانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

درمحیط رقابتی امروزی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش به ابزاری استراتژیک و کلیدی برای همه شرکت ها تبدیل شده است باتوجه به مرور ادبیات دریافتیم که بسیاری ازمطالعات نقش حیاتی مدیریت دانش را به عنوان تعیین کننده های موفقیت مدیریت ارتباط بامشتری موردتحلیل قرارداده اند همچنین مطالعات گوناگون نرخ بالای شکست را ازمان اجرای استراتژی CRM نشان داده اند و هیچ چارچوب مفهومی برای هدایت شرکت ها دربه کارگیری موفقیت آمیز انها وجود ندارد این مقاله با ارایه چارچوب مفهومی به بررسی روابط بین مدیریت دانش مشتری گرایی فناوری CRM و عوامل سازمانی بامدیریت ارتباط با مشتری پرداخته است جامعه اماری این پژوهش را مدیران و کارمندان ده شرکت دانش بنیان تشکیل میدهند که درشهر سمنان مورد بررسی قرارگرفتند این پژوهش ازنظر هدف یک پژوهش کاربردی و ازنظر نحوه گرداوری داده ها یک پژوهش توصیفی و ازنوع همبستگی می باشد برای بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری ازمدل معادلات ساختاری و تحلیل عامل استفاده شده است نتایج نشان دادند که عوامل سازمانی مشتری گرایی و مدیریت دانش برروی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر دارند و تاثیر غیرمستقیم فناوری CRM برروی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری رد گردید بنابراین پیشنهاد گردید زیرساختهای مورد نیاز برای فناوری CRM را درسازمان فراهم نمایند همچنین به اموزش کارکنان درخصوص استفادها زسیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و استفاده بهینه ازداده ها توجه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.